Vill ha dig liten en stund till

2013-03-13 11:18:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Det är när man ser på sådana här bilder man inser att man inte har några små barn längre. Theo försöker påminna mig varje dag och säga att "Mamma, jag är faktiskt stor" men jag har inte riktigt trott på honom. Nu ser jag det. Kanke skorna gör sitt och den stiliga skjortan/tröjan plus ryggsäcken på ryggen. Känns nästan som att han är påväg till första dagen i skolan....men riktigt så illa är det inte. Sakta i backarna.
 
Jag försöker få Theo att inse att han faktiskt inte är så stor, speciellt inte då han inte ens släppt blöjan än. Fast kanske är det pågång det också... imorse tittade han frågande på mig när jag satte på honom byxorna och sa "Men mamma ska jag inte kissa på toaletten först". Framsteg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback