Krypsteg

2014-11-05 12:56:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Min lilla fotomodell. Tur jag har nån kvar som ställer upp när mamma plockar fram kameran.
 
Idag hade jag en massa måsten på min lista att göra medans de stora är i förskolan. Olyckligtvis sov bara Melvin en kvart efter vår promenad och någon lista hann jag inte ens plocka fram.
Nu sover han igen men under den tiden har jag bara hunnit få i mig lite mat och nu är det dax att hämta hem de stora barnen,
 
Livet i ett nötskal. Undra om barn känner på sig när man planerat att fixa nåt och lite extra hoppas på att de ska sova länge?

Att städa medans han sitter på golvet funkar mindre bra just nu då han måste passas hela tiden. Hur mycket man än städar och säkrar överallt så hittar han ändå ställen som han inte borde va på och då måste man vara där och vända bort och distrahera med annat. Vår lilla buse.
 
Idag tog han tre krypsteg! Tror det var helt ovetandes för han gjorde ingen repris på det, men snart så. Kanske var därför han var vaken 2 timmar inatt för att han låg och funderade på de där krypstegen, hur han skulle få till dem. Troligtvis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback