Damdamdadaaam, damdamdadaaaam....

2008-08-11 10:17:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


I lördags var på vi bröllop. Det var min svåger som gifte sig. Äntligen! Dom var såå fina så.
Titta får ni se...



Mira var inte så jätte förtjust i bröllop. Hon ville inte sova o hon ville inte vara i knä hos alla som ville hålla. Hon låg där i sin vagn o skrattade o grät om vartannat. Till sist fick hon åka hem till mormor o morfar. Där somnade hon så fort vi lade ner henne i vaggan. Hon är busig vår lilla tjej.

En liten bild på familjen Nordquist. Uppklädda dagen till ära.



Vi är uppe i Dalarna nu till på torsdag. Det är så skönt att bara vara här o ta det lugnt. Vi njuter varje sekund:)
Har inte så mycket mera att berätta för tillfället. Ville bara visa en bild på det fina brudparet.

Grattis Tomas o Lena! Vi önskar er allt gott!


Kommentarer
Postat av: Louise och emil

Hej vännen! Vad fina ni var, så vackra!!! (Brudparet oxå så klart)denna veckan har varit lite kaotisk, jag är ledsen för att jag inte har hunnit svara dig. Men i Ullared hittade vi några boddys i allafall som var jätte söta. Dem kommer nog Mira gilla:) Ta hand om er och kom hem snart!! Kramar Louise

2008-08-13 @ 07:17:41
Postat av: Jenny

Guuud så fina ni är åhh,vilken underbart vackar klänning du har på dej! Det syns ju inte att du har vart gravid överhuvudtaget ju !=) och Micke har rakat av sej getgägget,hihi !=) Hoppas ni har det underbart där uppe och att ni får vila upp er ordentligt,vi ses snart !=) Många Kramar till er!

2008-08-13 @ 09:11:59
Postat av: Therese

Tack, va gulliga ni är:)

2008-08-15 @ 17:47:41
Postat av: Lisela

Jag tyckte att du hade en sån himla fin klänning Therese :D Ni var verkligen jätte fina !

2008-08-25 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback