Hur många bloggar ska människan ha innan hon blir nöjd???

2008-08-27 10:48:06 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Jag förstår det inte riktigt själv hur det gick till. Helt plötsligt sitter jag här med 3 olika bloggar som alla handlar om samma sak. Mej, mitt o jag.
Har jag så ofantligt stort ego att jag tror att alla är intresserade av att läsa om mitt häftiga liv???
Tror jag verkligen att massa folk väljer att läsa om mej på sin lediga tid???

Nej, jag tror verkligen inte att någon vill läsa om mitt vanliga liv. Jag gillar bara att skriva helt enkelt.
Mina dagböcker från när jag gick i lågstadiet och upp i vuxen ålder har nu bildat en liten hög. Inte så liten heller. Tänk va smidigt att slippa köpa dyra dagböcker som ändå bara står o samlar damm. Nu kan jag skriva på detta underbara internet istället...o på så sätt spara både miljö och plats på vinden.

Men....varför nöjer jag med inte med EN blogg? Ja, den frågan är lite svårare att besvara.
Jag började på minbebis.com (väldigt bra sida förresten) men dom la ner sin bloggsida, sedan fortsatte jag till familjeliv.se (mycket bra sida!) där jag fortfarande har kvar min blogg men bloggar väldigt sällan. Efter påtryckning från min familj uppe i dalarna som ville se mer bilder på sin lilla älskling Mira så startade jag denna bloggen. Här tänker jag lägga ner lite extra tid för här trivs jag bra.
...men så kom då den tredje (o sista får vi nog hoppas) bloggen helt oväntat. Den finns att hitta på tidningenhennes.se. Tänk att en tidning vill ha med lilla mej på sin hemsida. Hihi.
Skickar med en liten länk här för er alla som vill ha bevis.
http://www.tidningenhennes.se/Blogg/?blog=54

Tur att Mira gör mitt annars så tråkiga liv lite mera intressant för er att läsa. Hihi.

Nu ska jag bädda sängen och göra mej iordning för en ny dag. Idag blir det bvc besök och tvätttid...


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja du Therese..vet inte riktigt vad jag ska säga.. du är nog en bloggalkis =) haha =)! Nädå,jag börjar oxå tycka om att skriva saker som händer och saker man tänker på,de är ju ett bra sätt att få ur det i huvudet=)Nu ska jag fortsätta prata med dej på msn,haha! kram på dej!

2008-08-27 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback