I did it!

2008-08-26 15:55:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu är jag jätte stolt över mej själv och Mira.
Jag överlevde träningspasset! Kämpigt var det men roligt.
Kan ju säga att jag tappat en hel del styrka o kondis på detta året. Känns som att börja om från början igen Suck.

Mira tyckte det var jätte skoj med träning. Hon låg där på sin filt o skrattade hela passet. Min gullunge!
Det gick jätte bra för Jenny o Debora också så det får vi göra om! Eller hur Jenny!?

Undra hur jag kommer att må imorgon. Känner redan hur det stramar i rumpan när jag reser mej upp. Bådar inte gott.

På fredag ska jag på massage och floating. Fick ett presentkort av min käre man när jag fyllde år. Nu ska jag äntligen få använda det! 3 timmar ska jag vara ifrån min lilla älskling (Mira alltså...Micke är van att bli lämnad några timmar) Undra hur det kommer att gå? Hoppas hon sover hela tiden och att hon inte blir akut hungrig efter en timme.

Nu är jag sugen på nåt gott! ...Fast om jag åker o köper nåt sött nu så är ju träningspasset helt förstört. Tänk va stolt jag skulle bli över mej själv om jag klarade en hel dag i nyttighetens tecken. Jag får försöka hålla ut. Har ju faktiskt några vindruvor i kylskåpet. Får käka upp dom o hoppas att sockersuget försvinner.

Delar med mej av en bild på något annat sött...


Kommentarer
Postat av: jenny

Vad duktiga ni var,jag sa ju det att de skulle bli kul när ni väl var där!=) Kul att Mira tyckte de var så roligt oxå,nu kan du ju inte komma med svepskäl och säga att Mira inte trivs el så..hihi! Ska oxå ta mej i kragen nu,så vi får väl se hur de går=) kramiz!

2008-08-26 @ 17:36:55
Postat av: Therese

Har nu börjat följa ditt bloggande, är jättekul å läsa vad ni hittar på. Har också varit å tränat och tyckte det var sjukjobbigt trost att jag varken varit sjukskriven eller fött barn... Måste självklart kommentera lillflickan också, så söt hon blev i sin lilla present, fast hon är väl iochförsig alltid urgullig. Kramar och tack för senast!

2008-08-26 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback