Lyxiga mamman...

2008-08-29 10:20:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag blir det massage och floating. Värsta lyxen! I tre hela timmar ska jag lämna min gosing hos sin far. Inte för att jag tvivlar på att han klarar av att ta hand om sin dotter. Jag tvivlar mer på att jag själv kommer att överleva utan mobilen i högsta hugg. Tror ni jag får ha med mej mobilen in i floatingtunnan???
Hur ska jag kunna slappna av utan mobilen och bara tänka på mej sjäv i tre timmar. Hoppas innerligt att Mira är pigg o glad idag. Om hon somnar innan jag går så kan jag iaf slappna av lite.

I natt har Mira vaknat 2 ggr. Hon vaknade kl 3.30, 5.30 o sedan ville hon gå upp kl 8. Super hungrig var hon också alla tidpunkterna. Kanske är hon inne i en tillväxtfas....så ofta brukar hon inte äta annars. Hoppas hon kan äta lite mera sällan under dagen...annars bådar det inte gott inför kvällen.

Jag ska verkligen försöka njuta idag. Idag är det min dag o den är jag värd!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du har haft en underbar dag på spa´t,skulle själv ha behövt en sån som i dag=(

2008-08-29 @ 14:32:26
Postat av: Konsultpappan

Hoppas det gick bra på floatingen. Jag testade själv en gång, men råkade nicka till och blev jätteförvirrad när jag vaknade.



Grattis till att ha överlevt de första tre månaderna, förresten. Det blir bara lättare ju äldre de blir. Faktiskt.

2008-08-31 @ 10:50:08
URL: http://kdudesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback