Fler sjuklingar i familjen...

2008-12-02 10:01:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jaha... då har turen kommit även till maken. Vaknade av att Micke satt uppe tidigt idag, visade sig att även han fått ont i magen under natten. Typiskt.
Så nu är ingen av oss direkt frisk. Mira är väl den som verkar må bäst som tur är. Hon verkade inte dålig i magen igår även om hon vägrade äta i går kväll också... resulterade i att jag fick vakna fem i natt också o ge henne mat. Men, men... jag hoppas att hon snart ska komma in i gamla banor.

Nu är det bara att hoppas att den här magsjukan eller vad det är vi fått inte blir värre utan istället ger sig av under dagen. Jag som hade planerat att gå på mammajympa och sedan städa hela lägenheten o julpynta klart. Blir nog inte så mycket av nånting idag.... fast jag ska nog försöka städa undan lite. Mår inge bra av att se det se ut som det gör.

Jag hör säkert av mej mer under dagen. Nu ska jag sätta mej och försöka få iväg en beställning på lite digitalkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback