I fixartagen...

2008-12-07 11:49:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag fick jag lite sovmorgon. Micke var snäll o gick upp med Mira kl sju o så fick jag sova till nio.

Vi började dagen med att sätta upp en hylla i sovrummet ovanför Miras säng. Äntligen har alla hennes gosedjur fått en plats att sitta på. Slipper de ligga på golvet o skräpa. Nu blev det en riktig liten Mira hörna i sovrummet. Det enda som fattas nu enligt mej är en sänghimmel.



Ska piffa upp hyllan ytterligare med några foton senare. Beställde några förstoringar tidigare i veckan. Få se om det blir att hänga upp dom ovanför hyllan eller om dom ska stå på hyllan.

Nu ska jag ta o plocka upp Mira som börjar låta i vagnen. Hon har sovit snart 2 timmar så jag förstår om hon vill upp nu.

Måste bara berätta att det verkligen funkar med läggningen nu på kvällen. Hon får flaskan i sängen och så somnar hon efter den. Igår höll hon tom flaskan själv och så släppte hon den när den var tom=) Vilken duktig tjej vi har.

Hoppas ni alla får en mysig söndag... det ska iaf vi ha.

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Vad fint det blev med alla gossidjuren ! =) Ja det enda som saknas nu är ju himlasängen*ler

2008-12-07 @ 14:03:19
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback