Inte alls kul...

2008-12-03 09:15:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Hemsk kväll, hemsk natt, hemsk morgon.
Det var länge sen jag mådde så här dåligt. Har nog aldrig haft sån här illa magsjuka under mitt vuxna liv. Sorgligt nog får jag inte ut nåt utan går o mår fruktansvärt illa "bara". Igår kunde jag inte gå o lägga mej för varje gång jag lutade ner huvudet på kudden så åkte maten berg o dalbana i magen.
Maken är inte heller bättre och är därför hemma från jobbet idag med.

Mira är väl den som verkar må bäst. Efter lunchen igår så har hon inte spytt nåt alls. Hon har sovit helt ok inatt, även om det var lite oroligare än vanligt. Tråkigt nog var hon pigg imorse kl sju... vilket inte hennes föräldrar var.

Idag har vi tvätt tid. Gissa hur sugen man är på det!? Ska snart samla lite energi o gå ner o stryka vår tid.

Imorgon är det bvc dax. Hoppas att jag är så pass pigg att jag kan ta mej dit på kollen. Det är dax för läkarbesök och 6 mån koll. Ska bli lika spännande som alltid att se hur mycket hon växt.
Fast blir vi inte bättre under dagen så lär jag väl ställa in den tiden. Vill ju inte gå dit o smitta folk.

Nu har snuffsan somnat så jag ska nog också passa på att sova en timme. Blir en sova dag idag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

KRYA PÅ ER!!!

Vi har precis blivit friska men det känns i kroppen att man har haft världens magsjuka,inte roligt.

Ta hand om er.kram

2008-12-03 @ 13:43:21
Postat av: Jenny*

Stackare!Hoppas verkligen att ni mår bättre snart och vilken tur att Mira verkar klara sig någorlunda! Tänker på er alla. Kram Jenny*

2008-12-03 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback