Julklappshandling hela dagen lång...

2008-12-10 22:08:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har vi varit till Ullared och shoppat. Jag och Mira tog sällskap med Emil och Louise.
Nu är all julhandling klart. Måste kanske komplettera med någon liten klapp till, men det mesta är fixat. Söööönt!

Det gick bra att ha med Mira också. Det var en period när hon var trött men inte kunde somna i kundvagnen (som jag bäddat så mysigt i) som hon bara skrek o skrek. Vet inte hur många medlidande blickar och leenden jag fick av massa gubbar o tanter. En gubbe klappade mej tom på axeln.
Fick lite dåligt samvete då att jag släpat med henne dit. Fast när hon väl somnat i min famn och sovit en halvtimme var hon hur glad o pigg som helst sen. Så jag tror inte att hon led så mycket av att vara med,
Skönt att det var ganska lite folk där idag om man jämför med hur det kan se ut på Gekås under julrusch.


En bild på Mira  inne på Gekås:



Nu är jag jätte trött efter att ha stått upp hela dagen. Så nu blir det nog sängen nästa tror jag.

Såg just på säsongsavslutningen av Greys. Trist att vänta till i vår innan det visas igen. Jag avskyr som sagt säsongsavslutningar. Är alldeles för nyfiken och har noll tålamod!

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Millie

Där var hon lik Samuel ju :D

2008-12-10 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback