Natten blev över förväntan...

2008-12-15 09:48:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Natten blev trots allt helt ok. Om man nu jämför med värsta tänkbara senariot. =)
Mira lyckades somna strax innan tolv. Sen vaknade hon och åt kl 4 och sen gick vi upp kl 8. Jag hade bestämt mej för att inte amma henne på natten. Men när jag vaknade kl 4 så kunde jag inte förmå mej till att ställa mej upp o dra vagnen så det fick bli den enkla utvägen med mat.
Det är ju bara mej själv jag förstör för när jag ger henne mat på natten. Fast jag måste sluta med det nu! Ingen rolig vana.

Läste en bra sida igår. Se HÄR. Läste om vad som händer i den ålderna som Mira är i och lite om tandsprickning osv. Var lite roligt att se hur väl allt stämde in. Skönt också att höra att detta med sömnsvårigheter och matvägran hör ihop med både tänderna och åldern. Då finns det ju hopp om att det blir bättre snart.

Nu ska jag ta emot mina gäster som beräknas anlända inom de närmsta minuterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,jag var faktist uppe hela natten i natt men inte för att hålla tummarna för Mira,men det var skönt att det gick så bra ändå!=) Hoppas ni får det trevligt idag med mammagruppen,vi hörs senare !=) Kraaam!

2008-12-15 @ 11:53:56
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj har Mira fått en tand.. Stort! :-) Här vankas inga tänder alls hihi

Håller tummarna på bra nätter för er!! Själv håller vi på att lära Vendela att somna själv, och det går också över förväntan!

Kram

2008-12-16 @ 21:13:47
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback