Newyears eve...

2008-12-31 15:34:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Precis rusat runt o letat alla ingredienserna till kvällens middag. Två mataffärer finns det här uppe i skogarna. Lyckades faktiskt hitta allt även om jag stör ihäl mej på att allt är så dyrt här jämfört med stan!

Menyn ikväll består av:
Varmrätt med västerbottenost fyllda köttfärsbullar med strips och bearnaisesås.
Efterrätt: Lyx kladdkaka (Leilas recept) med grädde.

Efter det blir det massor av snacks o dip. Mums mums!

Kvällen kommer vi att fördriva med 6 st goda vänner och deras barn/bebisar.
Förra året var vi massor av gravida i gänget och då stod vi o skämtade om hur många som kommer att ha bebis detta nyår. Det blev tre av oss fyra och den fjärde är på G. Hihi. Sen har vi fler också som fått bebisar under året som var med på förra årets fest...snacka om babyboom.

Nu ska jag börja göra mej iordning och sätta på mej nyårsblåsan.


Gott nytt år
Önskar
Therese!Kyss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Gott nytt år! :D

2008-12-31 @ 15:38:27
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Mimmi

GOTT NYTT ÅR!!!

Vilken härlig nyårsmeny ni har.Det ska bli intressant å se lilleman hur han reagerar på alla raketer.

Ta hand om er i härliga Dalarna :)

2008-12-31 @ 15:48:00
Postat av: Anonym

Nice mat! Jag undrade just vad vi skulle få :)

See ya!

2008-12-31 @ 17:17:57
Postat av: Nathalie

Gott nytt år! Jag undrar om du kan förklara för mig hur jag gör länk till en annan blogg utan att skriva hela adressen utan bara namnet.? Hoppas du förstog vad jag menade =) Kram

2009-01-01 @ 15:09:04
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: Therese

Nathalie: För att göra en länk utan att skriva ut hela namnet så gör du så här: Skriv det namn du vill kalla länken, markera ordet/namnet, tryck på länksymbolen och skriv in adressen till länken. Du behöver inte skriva något namn i den rutan. Sen är det klart. Hoppas du förstod hur jag menade.

2009-01-04 @ 09:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback