Slut på vinterjackor i affärerna!

2008-12-16 13:23:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har jag o Mira gått på ett ärende till banken o så passade jag på att leta vinterjacka på stan. Letade verkligen överallt och jag hittade tre stycken jackor som jag överhuvudtaget skulle kunna tänka mej.
Den första var på Intersport och kostade 3000:- (är ju inte direkt i min prisklass),
den andra var från Vero Moda( men den satt inge bra på mej tyvärr),
den tredje var från lindex. Satt snyggt och var snygg modell MEN fel färg.
Nu är det så att jag ändå funderar på att köpa den från Lindex. Fast jag vet verkligen inte om jag passar i beige.
Så här ser den ut iaf:

Fick en halvapriset kupong från lindex idag också så den här jackan skulle jag bara behöva betala 400 kr för, vilket är ett väldigt bra pris för en tjock vinterjacka.

Jag kan ju inte gå o frysa hela vintern! Om jag inte har kläder så att jag kan vara ute så kommer jag ju att fuska jätte mycket med mina dagliga promenader. Det är INTE bra.
Bara två månader kvar nu till Mira är 9 mån. Om jag nu ska hålla "nio månader upp, nio månader ner", så gäller det ju att kilona börjar rasa nu. 4 kvar. 2 kg/mån...kommer jag aldrig att klara. Men drömma går ju.

Hur som helst så behöver jag en jacka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den jackan såg fin ut! Gå runt och frysa är ju ingen höjdare. Bra pris också!



Min bm sa att inom ett år bör gravid-kilona försvinna... så då har du ytterligare några månader kvar! ;-) Själv har jag mycket svårare att bli av med magen och kilona den här gången än vid förra graviditeten. Fast jag kan inte påstå att jag kämpar heller... usch, slinker ner alldeles för mycket sötsaker!



kram Linda

2008-12-16 @ 15:32:39
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Den var fin jackan, men om du vill ha en "färgklick" så kan du ju ha en fäegad halsduk eller något.Skulle nu upp till Dalarna i jul?(kommer inte ihåg om jag frågat dig det)

2008-12-16 @ 16:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback