Stress, stress o stress...

2008-12-18 16:00:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Usch....de här nätterna börjar ta på mej nu. Jag är både yr och trött idag. Så fort jag böjer mej ner så måste jag hålla i nåt när jag reser mej upp för att jag blir helt snurrig. Funderar på om mitt blödvärde börjar sjunka igen.

Idag har jag inte suttit ner många sekunder. Har fixat o grejjat sen jag steg upp i morse kl åtta. Mira har som vanligt varit en snäll tjej o tur är väl det. Jag skulle aldrig ha hunnit med allt som jag borde om hon var knölig o ledsen.
Nu är Micke hemma iaf efter en dag av jobb o julklappsshopping. Jag är typ nyfiken nu när han sitter o slåt in mina paket i vardagsrummet. Funderar på att smyga på honom runt knuten. Men han har säkert satt Mira till o vakta så det är väl ingen idé antar jag. Jag får gå o klämma på paketen sen när han lagt dom under granen istället. Undra om jag nångång blir för stor för att klämma på paket?

Om två timmar börjar julfesten med dansgruppen. Innan dess ska jag helst hinna duscha o packa. Jag vill ju packa ner alla kläder! Undra vad jag då ska hitta på att ha på mej ikväll? Vill ju va lite fin iaf.

Vårt största problem imorgon blir att få plats med allt i bilen. Hur!!???!?
Vi skulle ha köpt en ny bil trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback