Bloggtips

2008-11-18 10:29:31 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Måste ju bara tipsa om en blogg som jag finner väldigt underhållande.

"Korvasbloggen"

En pappaledig man som skriver om sitt liv med Korvas. Ja, det är så hans lilla tjej kallas.
Tycker ni om att läsa bloggar så besök korvasbloggen, jag tror inte ni ångrar er.

Utdrag ur bloggen:

Saken är den att alla säger att Korvas liknar Lisa och ingen säger att hon liknar mig, och jag tar allt personligt. En gång (när jag till mitt försvar hade en väldigt dålig dag) sa jag att jag tyckte att Korvas hade långa ögonfransar. Lisa sa då att hon tyckte de var korta och jag började gråta. Jag skiter väl i om hon har långa eller korta ögonfransar! Det har heller ingenting att göra med Lisas och min längd på ögonfransar. Det kändes bara som ett påhopp just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback