Fika på fika på fika...

2008-11-20 15:55:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det blir mycket fika när man är hemma o mammaledig. Idag har jag iaf gjort med förtjänt av en fika. Har varit ute med ett mammagäng igen. En av tjejerna tvingade upp oss på stadsparken för att se på djuren. Det var några km bara uppåt! Pust o suck va jobbigt det var. Kom upp till sist iaf helt genom svettig och kramp i vaderna. Envis som jag är så klarade jag det iaf vilket jag är mycket stolt över!

Några bilder från vår fikastund. Tyuvärr inte den bästa kvaliten på bilderna... men men...

     

              

Nu ska jag sätta mej o njuta med familjen lite. Min underbara familj=)

Kommentarer
Postat av: mormor

Men vad är det jag ser, en mormorvalk mellan tröjan och byxan på Mira. Vad äter hon när ni fikar mån tro? Sötast i världen är hon i allafall. kramisar.

2008-11-20 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback