gammal upptäckt...

2008-11-29 09:48:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Imorse tog Mira nappen igen. Jag fattar ingenting. Det var precis som att hon bara bestämde sig att nu får det vara nog krånglat. Ska bli kul att se om hon kan somna med nappen också idag. Hoppas det.

Nu ska vi iväg till caféet.
Upptäckte föresten ytterligare en sak gällande min bakning. Jag gjorde 40 muffins fast jag bara behövde göra 20. Snacka om borta i kolan ibland. Jag som var så otroligt trött o arg. Hade ju sparat miltals av energi om jag bara gjort så många jag behövt.

Jaja... idag ska bli en bättre dag. Har redan börjat lite bättre då Mira valde att vara en snäll tjej o ta nappen. Tack Mirisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback