Natti natti...

2008-11-16 22:10:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nä...Mira blev inte sitt gamla vanliga jag idag heller. Hon sov ju jätte bra på förmiddagen när vi var ute o gick, då sov hon nästan 2 timmar. Men sen har hon inte sovit mera på hela dagen. Hon var såååå trött o små kinkig hela kvällen.

Vi lade henne i sängen kl 20,30 då vi tyckte att det var dax för henne att sova. Micke satt vid datorn. Hon låg o grät o var ledsen o ville inte alls sova.  När mitt tålamod var slut och hjärtat började viska "Ta upp henne nu, inte ska hon behöva vara ledsen längre" så ropade jag till Micke och frågade om vi inte skulle lägga henne i vagnen istället. Det höll han med om, men han skulle "bara" fixa en sak först på datorn. 2 sekunder senare så blir det tyst i spjälsängen. Mira gäspar o så somnar hon. Haha. Knasig liten tjej. Nu sover hon så sött och jag hoppas hon fortsätter med det enda till kl 8 minst imorgon=)

Imorgon tar vi nya tag. Då ska vi dansa med dansgruppen hela eftermiddagen. Hoppas verkligen att Mira är på bra humör då. Hur ska det annars gå???

Jag o maken sitter o ser på Ladder 49. Bra film. Men jag har sett den innan så jag vet ju hur den slutar tyvärr. Hatar att fyran har nyheterna mitt i filmen. Klockan hinner ju blir så mycket innan filmen är slut.
Jag är trött....vill gå o lägga mej...
Go natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback