Nu är det fixat...

2008-11-06 20:51:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har vi köpt en ny vagn. Det blev en bugaboo med rosa o svart klädsel (man kan byta emellan dom). Känns kanon. Vi får väl se om det känns lika bra imorgon när den ska betalas. =/

Nu ska jag börja fixa med vår vagn också. Tvättas o dammsugas o läggas ut på blocket. Någon som är intresserade av en ganska ny emmaljunga city cross? Hör av er i så fall =)

Idag har vart en "fullt upp dag". Imorse var vi o fikade med mammagruppen. Mycket trevligt. Efter det var jag iväg o dansade med dansgruppen. Vi ska ha ett uppträdande i slutet på nov som vi håller på att göra ev dans till. Vi ska dansa med bebisarna. Ska bli super kul!
Nu är vi nyss hemkomna från Jensens Böfhouse där vi käkat med ett gäng nu i kväll. Mumsfilibaba,

Nu blir det tv en timme o lite nervarvning innan det är dax o sova.

Mira har vart helt underbart snäll idag! Hon har bara sovit korta stunder o borde ha vart jätte trött o kinkig konstant med tanke på hur mycket jag flängt omkring  med henne... men hon har vart jätte glad o sprallig hela dagen. Skrattat åt allt o vart nöjd. Vi har världens bästa bebis! Nu ligger hon o sover så sött i sin säng. Hoppas hon sover lääääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback