Prinsessan ett halvår idag!!!

2008-11-27 11:59:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det här halvåret har gått sååå fort, Jag vill inte riktigt att hon ska vara ett halvår redan.... för det måste ju betyda att det kommer att gå lika fort upp tills det att hon blir ett år. Skrämmande.

Jag har inte köpt någon present till Mira så det får bli en dikt istället. Ok... nu börjar jag. *harkel, harkel*
(Varning för nödrim)



Mira du är den bästa jag känner
när jag ser dej mitt hjärta bränner

Att du kom förgyllde mitt liv
In i vuxenlivet vi (jag o pappa) tog ett kliv

Lova mej att du alltid kommer att finnas här
jag kommer för alltid att hålla dej mycket kär

En tår rullar på min kind
min kärlek till dej gör mej blind

Du är en söt, rolig och charmig flicka
även när du gråter och har hicka

Dina små egenheter älskar vi mest
Det är dom som gör dej klart bäst


Tack Mira för att jag får vara din mamma!



(Dikten gjord på 2 minuter, så snälla ha överseende. Haha)



(Fler bilder kommer senare ikväll. Ska försöka fota lite under dagen.)



Kommentarer
Postat av: mormor

gråter så jag ser inte bokstäverna ens. Önskar vi kunde ses nånstans på halva vägen. Saknar er så. Kram

2008-11-27 @ 16:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback