Stress hit o dit...

2008-11-12 19:23:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Fy va jag är trött!

Fick ett sms precis när jag skulle sätta mej o ta det lite lugnt nu på eftermiddagen.
"Är du påväg eller ska vi börja utan dej?"

Jag hade missat att vi skulle träna med dansgruppen idag på dagen också... o så en timme senare ikväll. Det var bara att stoppa maken som var påväg ut genom dörren, kasta i Mira i sin overall o sen iväg igen. Skutsade in maken till jobbet o så vidare till gräshagen. Tränade i 2 timmar o sen hem igen. Eller rättare sagt vi lämnade bilen hos maken på jobbet o så gick jag o Mira hem. Skönt för Mira att få sova i vagnen men mindre mysigt för mej att promenera en halvtimme i regnet.

Nu har jag en timme till här hemma sen ska jag iväg i träna igen. Borde laga mat till oss innan dess o sen ge Mira mat för natten. Suck o pust. Hur ska jag orka.

Vill bara sätta mej framför tven o se på Grey´s egentligen. Ska åtminstone se det när jag kommer hem kl 22. Längtar redan.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback