En hyffsad nattelinatt...

2008-10-26 08:32:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag gick vi upp 8. Vilket är en ganska bra tid om vi går efter gårdagensklocka.
I natt vaknade hon kl 4, somnade om med nappen o så vaknade hon nästa gång kl 6, då var det däremot svårare att få henne att somna. Jag kämpade till kl 6.30 sen fick hon sin mat. De här klockslagen är "gamal tid".

Känns fortfarande som att det finns hopp om att hon kan lära sig sova hela nätterna. Bara hon inte vaknar 4 första gången... för då är det för långt till kl 7.

Känns som att mitt liv kretsar kring bra o dåliga nätter just nu. Men det är bara för att jag är i sådant rungande behov att få sova en hel natt.
Ska bli spännande o se om hon blir påverkad av att sova uppe i dalarna nåt denna gången. Tidigare gånger har hon inte varit påverkad alls, men hon blir ju äldre o äldre.

Nu ligger hon i min säng o låter som att hon tröttnat på att inte bli underhållen. Ska väl ta o plocka upp henne o ge henne lite kläder för dagen.

Hoppas ni alla sovit gott i blåsten o regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback