En ny torsdag...

2008-10-09 16:57:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Imorse gick vi upp kl 8. Lite sovmorgon kanske ni tycker men usch vad jag inte tyckte det då! Var sååå trött. Kan bero på mitt nattsuddande framför tven igår kväll iofs.
Micke spelade in Grey´s Anatomy till mej igår medans jag var på dans. Så jag tog en tekopp o satte mej o såg på det kl 22.30 igår kväll. Betyder att jag inte kom i säng förrän halv tolv. Fy skäms!

Kl 11 träffade vi Jenny o Debora för att ta en promenad. Vi "råkade" hamna inne på A6 o gick o kikade på lite smått o gott., Självklart blev det mest tittande på barnkläder. Konstigt att det är så mycket roligare att gå o kika där än åt mej själv. Jag som älskar att handla till mej själv "i vanliga fall".

Titta va söta våra gullungar var i dag.



Dom är ju stora tjejer nu ju. Vart tar tiden vägen???

Efter min "date" med Jenny så åkte jag o Micke och köpte fåtöljen som ni såg i förra inlägget. Helt perfekt kom den hit med tanke på att vi får besök av mamma, pappa o syrran imorgon. Jippi! Ska bli såååå roligt att se dom. Molly ska också följa med så klart.

Har nyss bokat ett danspass på gymmet som börjar ikväll kl 20. Ska bli skoj att dansa lite. Har fått värsta träningsinspirationen nu o skulle kunna träna varje dag om det vore så att tiden räckte till. Det är bra. Bara att hoppas att det håller i sig mer än en vecka.

Ta hand om er vänner! Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin bild på tjejerna! :-)



kram Linda

2008-10-09 @ 20:42:21
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback