Godmorning!

2008-10-24 09:50:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag är det fredag och alltså helg på intågande.
Om några timmar blir jag o Mira lämnade ensamma då Micke ska på innebandyhelg. Undra hur vi ska klara det. Jag hatar att bli lämnad ensam nu sedan vi fick Mira. 100% ansvar dygnet runt är ganska tufft. Det är sådana gånger man kan förstå lite hur alla ensamstående mammor har det.

Idag har jag iaf tänkt åka och hälsa på på jobbet. Det ska bli trevligt. Blir inte så ofta man är in o säger hej även fast det är så nära egentligen.

Annars har vi inga planer alls för helgen. Bara gå o vänta på att det ska bli måndag:)

Nu ska vi käka frukost här hemma. Kanske hörs vi mer framåt kvällen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fort veckorna rusar iväg! Hoppas du och Mira får en mysig helg även om ni är ensamma hemma. :-)



kram Linda

2008-10-24 @ 12:12:24
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Therese Lundberg

Måste bara berätta att ditt fina ansikte dök upp när jag satt och väntade på vårdcentralen. Bläddrade i en tidning som hade något med barn att göra, då var du med på en lite bild och berättade om hur det är att vara gravid och hur du trodde det skulle bli att vara en till i familjen =). Ha det så gott; kram

2008-10-24 @ 14:09:09
Postat av: Therese

Va roligt att du såg mej i tidningen. Det var bra gjort. Det är ju inte jordens största bild direkt:)

2008-10-24 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback