Ljuvliga natt!

2008-10-25 10:19:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Inatt somnade Mira om kl fem genom att jag stoppade in nappen några gånger. Kl sju vaknade hon igen och åt då för första gången sedan läggdax kl 22. Efter ett långt bjöjbyte med diverse jobbigheter (skriver inte ut vad som hände pga ev känsliga läsare) somnade hon iaf om ovh sov till 9.30!!! 
Idag är jag helt lycklig och har hopp om att det ska gå att vänja henne av med fem målet.

Mira mår även bättre idag. Inget rött öga, ingen feber. Lite snorig o nysig bara. Hoppas det inte blir sämre under dagen som igår. 

Idag har vi inga planer. Jag hade tänkt gå till torget, men det är ju ingen ide nu när vi vaknade så sent. Om jag inte ska hetsa o gå dit iaf. Vi får se...

Nu ska jag underhålla Mira lite som snart rivit sönder mitt block som ligger här intill datorn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback