Mysig höstdag idag...

2008-10-01 19:02:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har jag o Mira haft besök av Jenny. Vi har gått på A6 o shoppat lite sedan blev det stan för att få i oss lite lunch. Efter det tog vi en promenad hem till oss o fikade på den morotskaka som blev kvar efter Malin o Johns besök igår. (Malin: Jag tror att fårfällen är helt ok nu. Syns inget o luktar inget:))
En jätte mysig dag trots regn o rusk.

Bildbevis:

  

(Jag är ledsen Jenny men man kan inte komma hem till mej och bli fotograferad
o sen tro att man inte hamnar i min blogg.)

Jag sitter här o är överlycklig efter att ha läst på tv.nu att Grey´s anatomy börjar ikväll. Jippi!
Jag gillar inte att vara fast i serier egentligen, men den här serien älskar jag. Jag såg ett avsnitt sen var jag fast med stort F.
Vilken toppen kväll jag kommer att få ikväll. Först topmodel final o sedan Grey´s!

Nu ska jag ladda lite genom att äta kvällmat o lägga Mira. Jag har en timme på mej:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack ska du ha...jag som trodde att jag var safe! Det där ska jag komma ihåg minsann! Aja,Mira blev ju i allfall bra på korten,haha! Tack än en gång för idag,jag började nästan att gråta när vi skildes åt,det kändes så hemskt ledsamt! Men jag får se fram emot tills ni kommer till Göteborg igen!=) Puss och kram på dej och Mira! Hon är verkligen en liten solstråle!!!=)

2008-10-01 @ 21:08:03
Postat av: Malin

Tack o lov att det gick bra!Vi hade givetvis fixat kemtvätt el en ny om det inte hade gått vägen=)

Jag hade tänkt ringa idag å fråga hur det gick men.....trötthet you know....

Herman hälsar sin nya kompis/släkting!



2008-10-02 @ 22:04:11
URL: http://my-shabby-home.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback