Sjukisar...

2008-10-28 20:05:56 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Sitter här super duper trött o snorig. Förkyld är ordet. Inte så skoj. Ska strax gå o lägga mej trots att kl bara är 20.

Lilla Mirisen är också sjuk. Hon fick feber av sprutan igår och hade ganska hög feber i natt. Idag har hon vart bättre men väldigt ledsen o inte alls som vanligt. Har just gett henne lite alvedon för den onda kroppen och nu sover hon så sött.

Idag har vi vart o hälsat på lilla Lilly. Hon var minsann liten! Så liten har Mira aldrig varit. Blev lite sorgsen när jag insåg va fort Mira blivit stor. Vart tog min lilla bebis vägen??? Fast Mira är ju bra go hon också nu när hon skrattar o tjoar hela dagarna. Det är ju roligt också när de växer o utvecklas. I början är de ju "bara" söta:)

Imorgon blir det besök hos farfar o Karin.
Fullt upp när man är här uppe i dalarna. Många man vill hälsa på o hinna umgås med.

För att vara lite extra svensk måste jag ju också nämna lite om vädret. Fyyyy va det är kallt här uppe! Fryser!
Vintern är på väg det märks minsann. Det tycker jag inte om.

Nu ska jag som sagt gå o lägga mej. Fast kanske kanske att jag ska ta en kopp te först.
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Surt med förkylning! Tack o lov så sitter den oftast inte i länge:)

I går var det minus 1C här nere.....jag frös häcken av mig rent ut sagt. Men ingen snö (tur är väl det!)Ska försöka hålla den borta tills du kommer tillbaka på söndag. Det nog dax för en fika snart :) Med hela gänget, John sa senast idag att det var längesen vi sågs hela högen.

Dessutom måste du skåda min växande bälg! Det e nog två där inne ;)

Kram kram

2008-10-29 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback