Söt som godis...

2008-10-05 10:54:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Idag är det söndag o helgen är snart över.
Alltså lyssna på detta...Jag har inte ätit godis på hela helgen! Jag har suttit o sett på film både fredag och lördag kväll och har inte haft något godis hemma! Ja, självklart resulterade det i att jag åt det jag kunde hitta i skåpen istället. Hårtbröd, te med massa honung, mariekex osv. osv. Men ändå...inget godis. Tyvärr måste jag ju meddela att jag inte kommer att kunna klara mej även ikväll. Nej, någon måtta får det vara på plågerierna.

På tal om godis...kolla in vår lilla godis som vi har här hemma. Hon har redan lärt sig modellposen med armen bakom huvudet. Det är ju inte helt förgäves hon sett på alla topmodel avsnitt denna säsong.



En annan söt bild där hon ser ganska röj ut är denna:



Nu ska jag städa lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad gör ni nästa helg? Saknar er sjukt mycket.

2008-10-05 @ 14:29:59
URL: http://emiliajagheter.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja hon är verkligen söt er lilla Mira!! :-)



Vad duktig du är som klarat en hel helg utan att äta godis... här kan jag inte skryta över att jag gjort detsamma... har varit jättesugen på sötsaker den senaste tiden...



kram Linda (med William... som var med på fikat i torsdags)

2008-10-05 @ 14:37:05
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Therese

Ja Linda, jag kan inte annat än hålla med. Under gravidiiteten var jag inte alls godissugen...men NU! Det kom dubbelt upp nu efteråt istället. Inte bra för gravidkilona som hänger sig kvar.:)



Mormor: Jag o Micke har inget planerat för nästa helg mer än en fotbollsmatch mellan sverige-portugal. Mira hävdar däremot bestämt att hennes mormor o morfar ska komma o hälsa på. Så vi är nog upptagna då trots allt det det ut som.

2008-10-05 @ 16:00:43
Postat av: sofia

men guuuud vad söt hon är!! hon blir bara större o större=) kramar!

2008-10-05 @ 23:10:32
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback