Dop idag...

2008-09-07 18:26:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har vi vart på dop. Sigrid var jätte duktig o det var så mysigt så. God mat o trevligt folk:)
Näste vecka är det vår tur. Undra hur det kommer att gå. Bara att hoppas på att Mira är sitt vanliga snälla trevliga jag. 



Ikväll åker jag o Mira o Millie till Falun. Jag ska vara syrrans modell på frisörgymnasiet imorgon. Jag ska klippa page igen. Ska bli sååå skoj! Hoppas det blir snyggt bara. Syrran är kung på att klippa så egentligen är jag inte alls orolig för att det inte skulle bli bra.
Usch....jag vill inte sätta mej i en bil nu o köra i drygt en timme. Vet inte hur jag ska kunna hålla mej vaken. Vi får nog ta o åka o köpa lite godis på vägen.

Vi hörs igen när jag kommit tillbaka från Falun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback