Lite inredningsinspiration...

2008-09-09 11:23:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag surfade jag omkring på en sida med helt underbara saker. Dom har verkligen allt mellan himmel o jord. Här är några av de saker som jag blev lite sugen på.



Tänk er tre sådana här ljushållare på tvbordet. Underbart!


Koronorna finns även som krukor. Vackert!


När jag ändå är inne på kungastilen så kan ju Mira få en sådan här hängare också.




En liten leksak till sötnosen.



En vagn till vår prinsessa. Ärligt talat har vi redan en sådan här vagn.
Den har Mira fått av Emil o Louise. Visst är den söt!


Hemsidan som har alla dessa vackra ting heter www.ljuvating.com

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Jag kollade in den där sidan som du tipsade om här och jag föll som en planka,kunde inte låta bli att shoppa lite men det blev inte så farligt ändå.. kul att du skrev om den iaf=) Kram Kram

2008-09-09 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback