Lite nya inköp...

2008-09-20 17:19:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har jag vart o kikat lite i affärer. Köpte en vinteroverall till Mira och en mössa. Hon kommer att bli så söt så:)
Tyvärr har jag glömt min kamera sladd uppe i dalarna så jag kan inte visa er hur kläderna ser ut.
Jag älskar höst shopping. Det finns så mycket fint! Trist bara att höst kläder är dubbelt så dyrt jämfört med vårkläder.

Jag har köpt en mobil nu också. Dum som jag är (Fast lite smart ändå....tjänade ju 2000 kr) så köpte jag den på tradera. Nu har den iaf kommit hem så jag kan äntligen pusta ut och konstatera att jag hade med en trevlig tjej att göra.



Är lite sugen på att handla lite höstnytt till mej själv också.
Men jag har ju tänkt att åka till ullared snart så jag får nog hålla i plånboken lite o spara till då. *längtar*

Har ett dilemma. Min drömspjälsäng.... minns ni den??? Jag har kontakt med en tjej nu som kan tänka sig att sälja den till mej. Tråkigt för oss att vi köpte en säng för 3 dagar sen. Nu är det ju så att det skiljer 1000 kr mellan den sängen vi köpte i veckan och den jag egentligen vill ha. Ja, jag vill ha den dyrare så klart.
Nu är frågan. ..Ska vi unna oss det o köpa den dyrare eller ska vi spara dom pengarna till nåt annat? *funderar*

Nu ska jag sätta mej ner o försöka klura ut hur man ringer på den här nya telefonen. Det var ju inte den lättaste varianten jag köpt direkt. ...Men vad gör man inte för en bra kamera:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så klart du ska spara pengarna, Mira bryr sej inte. Sängen ska ju stå i lilla lilla rummet.

2008-09-21 @ 09:36:55
Postat av: sofia

spar pengarna till nått annat=) så du ska med till ullared?=) vi ska dit 6:e oktober=) kramsofia

2008-09-21 @ 10:02:28
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback