Spjälsäng till en prinsessa...

2008-09-15 20:41:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har vi vart o kikat på sängen. Den såg jätte bra ut så det blir nog ett köp av tror jag. Ska bestämma oss till imorgon.
Så här ser sängen ut iaf om ni är nyfikna.



Va skönt det är att va hemma igen. Fast jag saknar ju så klart familjen redan. Uppskattar verkligen dalarna mer nu när jag bor här i stan. Det är lyx att få komma "hem" en vecka o bli ompysslad och bara njuta av "skogen".

Nu ska jag o micke sätta oss och se på film. Lite myskväll behöver vi efter den här veckan.
Go natt !

Kommentarer
Postat av: Ida

Den har vi också! Den är jättefin ochh så kan man ju tapetsera lite på egen hand i ena änden.

2008-09-19 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback