Barnvälsignelse 14/9-08

2008-09-14 20:39:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har vi haft barnvälsignelse. Jag som var så orolig o nervös hur det skullegå med Mira. Inte så kul att stå där framme med en skrikande bebis i famnen. Men som ni kanske redan listat ut så gick det ju så klart hur bra som helst. Hon var så snäll så under välsignelsen och sov nästan hela tiden under fikat. (Skönt för oss men kanske inte lika roligt för alla som ville hålla henne o säga hej. )

Vi är otroligt nöjda med allt och det blev precis så som jag hade tänkt, hoppats och planerat.
Mira fick massor av fina presenter! Tack alla gulliga vänner o släkt för det! 

Jag lägger in några bilder som jag hittat på pappas kamera. Se o njut....:)


Busungen!


Miras gudföräldrar och äkta föräldrar:)




Sötisen i pappas famn


Andrea och josefin sjöng "ett mästerverk"


En sextett som sjöng "Välsinelsen"


Emmelie o Tomas spelade o sjöng.

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Vad kul att allt gick så bra,vilka fina kläder Mira hade på sej,speciellt mössan var ju såååå söt !=) Kram

2008-09-15 @ 08:09:46
Postat av: Louise Karlsson

Tack för igår, var verkligen en underbar barnvälsingnelse. Kunde inte ha blivit bättre! Tittade på videon i dag, blev kanon faktiskt tror att ni kommer tycka super mycket om den:) Puss och kram

2008-09-15 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback