Vår prinsessa 4 mån!!!

2008-09-28 09:38:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Igår blev Mira 4 mån. Hjälp va fort tiden går!

Jag fattar inte att det var 4 mån sen jag låg där på förlossningen. Det känns så långt borta samtidigt som det känns som igår.
Jag är världens lyckligaste mamma! Mira är bäst ingen protest! Hihi

Så nu kanske ni undrar hur det gick andra natten på vår "sova-hela-natten-metod".
Det gick över förväntan faktiskt. Mira vaknade kl 4.30 vilket var lite för tidigt för att det skulle kännas bra. Hon knölade o lät o vaknade om vartannat fram till 5.15. Då var jag såååå nära att ge upp o tänkte att hon kommer aldrig att sova ytterligare 2 timmar nu när hon varit halvvaken i 45 min. Men jag somnade o det måste hon också ha gjort för nästa gång vi kollade på klockan var den 7.15! Helt underbart! Så nu finns det hopp om att den här metoden faktiskt funkar. Jag känner mej glad idag trots att jag är väldigt trött. Borde inte få klaga på trötthet egentligen...men jag var ju faktiskt uppe 45 min jag också i natt. :)

Nu ska vi iväg om en timme så jag ska ta o göra mej iordning nu. Magen kurrar också.
Jag lägger in en bild ev. film senare idag på när Mira fick äta sin första smakis igår. Det var skojjigt! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker jag ändå låter som en ganska hyffsad natt.. Ni är iallafall på god väg ;-)

2008-09-28 @ 19:26:38
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback