11 månader!

2009-04-28 11:24:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Igår blev Mira 11 mån. Det betyder att om en månad fyller hon 1 år. Dax att börja planera ett års kalas nu och skicka ut inbjudningar. För kalas måste vi ju ha! Super skoj tycker jag.
Galet va fort tiden går. Ja, jag vet att jag skriver så varje månad... men det gör ju vekligen det.

Undra om vi måste sluta kalla Mira bebis snart. Räknas hon som ett barn nu? Hon kommer alltid att va min lilla bebis. Önskade att tiden gick lite saktare. Att man kunde stoppa här och nu och bara njuta av stunden. För just nu är det verkligen härligt att va mamma. Klart att det har sina jobbiga stunder och att jag är arg över att hon fortfarande inte sover hela nätter.... men det possitiva slår så mycket högre än det negativa. 

Mira är verkligen mitt liv och jag skulle aldrig kunna önska mej något bättre än henne.  

Kommentarer
Postat av: Jenny

oj,redan 11 månader ?!? jösses vad året bara rusar iväg ! helt galet ju ! hihi ja snart är hon inte någon " bebbis" längre men och andra sidan tycker jag allt att du kan kalla henne för bebbis tills hon fyller 18 och är på väg att flytta hemmifrån,haha!=) Hoppas ni har en underbar dag i solskenet !=) Kraamar

2009-04-28 @ 12:48:22
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag skriver också ofta att tiden går så fort, för den gör ju verkligen det! :-)



Tänk att våra bebisar redan börjar bli så stora!



Ha en bra dag! Kram!

2009-04-28 @ 14:09:35
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Nina

Ja tiden går verkligen fort, min minsta fyller 4 snart. Tyckte inte det var längesen hon fyllde ett ; )

2009-04-28 @ 20:07:47
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Jenny

Hej, o ja tiden bara flyger iväg, min lilla stumpa blir ju snart 9 månader, tyckte det inte var länge sen jag vankade runt och var höggravid!



Kul med kalas, vi ska också ha ett stort kalas när vår lilla fyller år, blir ju första kalaset i vårt nya hus dessutom :D



Hoppas ni haft en fin kväll! Kram Jenny

2009-04-28 @ 20:57:36
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback