Besök i kungliga huvudstaden...

2009-04-10 10:21:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Ja, det var alltså till stockholm jag begav mej igår. En ganska impuls resa blev det. Är ni nyfikna på vad jag gjorde där?
Det ska jag berätta...

Jag blev fotograferad av en fotograf som heter Emelie. En jätte mysig tjej med smittande glad personlighet. Min make up fixade en söt tjej som heter Helena. Hon var verkligen super duktig och jag blev grymt nöjd med alla färger o så. Fick lite make up tips under tiden hon sminkade också. Jätte roligt tycker ju jag som är ganska intresserad av smink.
Det var så roligt att bli sminkad och fotad av riktiga proffs. Kände mej verkligen som en riktig modell...fast en ganska ringrostig sådan. Haha. Tur att Emelie hade massa bra tips på hur jag kunde stå och så.


Efter mej så fotade Emelie Blondinbella. Tyvärr hann jag inte hälsa på henne då hon var lite sen till fotograferingen.
Så nu kan jag skryta med att jag blivit fotograferad av samma fotograf som blondinbella. Om det nu är något att skryta med. Hahha.

Emelie har också fotat Kenza (Ni som är bloggtokiga som mej vet säkert vem det är:)) och Carola m.fl.. Gå in på Emelies blogg så får ni se alla fantastiskt fina bilder hon tagit!
Nu väntar jag med spänning på att mina bilder levereras. Dröjjer nog någon vecka, men så fort jag får dom lovar jag att visa er.
Tills dess får ni nöjja er med mina dåliga suddiga mobilkamera bilder från gårdagen.

Efter fotograferingen begav jag mej ut på en shopping tur. Man kan ju inte vara i sthlm utan att shoppa lite:) Hittade en skitsnygg tunika/klänning till mej på Zara och så köpte jag en del sommar kläder till Mira. Tänk va mycket lättare det är att köpa barnkläder nu för tiden. Mycket roligare också.
Jag själv blir ju bara depprimerad när inget passar mej som jag vill och jeansen inte kommer högre än till knäna.
Kanske kan ta lite bilder på mina fynd sedan och lägga in om ni vill se hur kläderna ser ut.


NK sprang jag också förbi. Påväg till min favorit butik Zara.


Drottninggatan i egen hög person


Lite dålig vy över kungsträdgården. En mulen regnig dag.


I tåget påväg från sthlm till uppsala. FLyckades få till ett sista leende
innan hela min kropp upptäckte hur ofantligt trött den verkligen var.




I bilen påväg från Uppsala. Fick skjuts av min snälla svåger och fru.
Trevligt med lite sällskap på vägen.
 
Nu ska jag gå och fixa till mej lite innan min sjukling vaknar.
Maken ringde nyss också och är förmodligen påväg hem redan idag pga känningar i magen. Jag hatar magsjuka! Det smittar verkligen som en löpeld.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men nu har du ju gjort de igen !!! Du kan ju inte säga att jag ska gå in på din blogg i tro att jag ska få se dom fotona som du gjorde hos fotografen och sen visar de sej att du inte får dom förrän flera veckor frammåt!!! Detta var inte snällt THERESE !! Du vet ju hur otålig och nyfiken jag är av min natur !! Jaha,ja men det är ju inte nåt annat att göra än att snällt vänta ... ICKE SNÄLLT, THERESE ! =) Hehe !

2009-04-10 @ 10:46:51
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, åg va roligt o spännande att få se bilderna här framöver :) Är ni ute o njuter av det fina vårvädret i dag? Kram Jenny

2009-04-10 @ 14:16:19
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback