Dansuppträdande ikväll...

2009-04-18 11:47:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(7) «


Ja ikväll smäller det. Då finns det ingen återvändo längre. Ska bli jätte kul men samtidigt är jag livrädd. Har tränat o tränat både idag och igår. Nu sitter det hyffsat men det är fortfarande vissa sekvenser jag glömmer bort. Jag kommer verkligen att bli den som sabbar för hela gruppen ikväll.

Tänk positivt....tänk positivt... inte min starkaste sida direkt.

Maken och Mira kommer förmodligen och kikar på mej ikväll också. Kul att han får se vilka vi är i dansgruppen och så kan han ju få lite förståelse om vad vi sysslar med på onsdag kvällarna.

Idag har jag och Mira stått i ett café 2 timmar på morgonen. Till caféet kommer alla tanter o gubbar när dom har gått klart på lördagsmarknaden. Mira charmade alla och visade upp sitt allra roligaste humör. Nu ligger hon utmattad och sover i sin säng.

Om en timme ska vi åka till Elin som är ledare i dansgruppen och så ska vi köra igenom danserna en sista gång innan kvällen.  Wish me luck...



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Var du och Mira på Gräshagen i dag, jag tror jag såg er.Vi var rätt bakom er där ni parkerade bilen :)

Hoppas allt fungerar för dig ikväll,jag ska hålla tummarna.

Trevlig helg :D

2009-04-18 @ 16:19:37
Postat av: Nina

Sv: Men kärleksmums är faktiskt godare ; )



Lycka till ikväll!

2009-04-18 @ 17:19:27
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Therese

Mimmi: Ja det var vi. Visst var det du o gubben o lilleman som va ute o gick? Har något svagt minne av att jag såg några i närheten av bilen:) Du skulle ha ropat o hälsat. Får bli nästa gång. Har du möjlighet att hänga med på picnic nästa vecka? Tänkte dra ihop ett gäng. Kram

2009-04-18 @ 17:36:26
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja visst var det vi :D Haha jag kanske skulle ha ropat på er på Dalmål,hihi.



Klart vi kan hänga med på Picnic, det skulle roligt.

Blir det stadsparken eller+ Bara säg till vart ni ska så dyker vi upp.Kramiz

2009-04-18 @ 17:49:44
Postat av: anna

sv: Förlåt för att jag svarar så sent.. måste missat din kommentar :) Jo tidingen är jätte bra, innehåller det man vill, recept, inredning och fina bilder dessutom finns det bra repotage :)Jag är iallfall en blivande premunant :)

2009-04-19 @ 11:14:30
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh hoppas det gick bra är så nyfiken på rapport om kvällen :) Kram Jenny

2009-04-19 @ 13:51:00
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

hoppas du får en fin söndag



kram

2009-04-19 @ 13:54:43
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback