Det "gick" så att säga...

2009-04-19 21:26:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har jag äntligen fått igång den här dumma datorn. Den har krånglat hela dagen och det har varit omöjligt att komma in på internet.

Idag har vi haft besök av Miras farfar och Karin. Så trevligt så. Mira var lite blyg och stel i början men till sist la hon på sitt charmiga jag igen.
När dom åkte hem packade vi skötväskan och begav oss hem till Miras gudföräldrar och våra kära vänner Emil och Louise som just flyttat in i hus. Sååååå fint dom fått det! Blev riktigt avis. Jag vill också ha lite fler rum som man kan fixa och grejja i. Fast som det känns just nu så är jag inte riktigt redo för hus. Ett radhus möjligen.

Dansen igår gick sådär. Jag missade på en hel del småsteg och gjorde någon stor tappe som att snurra åt fel håll tex. Lite besviken på mej själv är jag, men ändå glad över att jag klarade de frekvenserna jag var mest osäker på. Tänkte kanske lite väl mycket på dom så att jag glömde av resten av stegen istället. Jajja...nu är det gjort och jag hopaps att helheten blev bra iaf.
Kommer lite bilder framöver. (Måste bara få dom av Elin först)

Ikväll är  jag så trött. Sitter och funderar lite på sthlms bilderna. Har nästan bestämt vilka jag vill ha nu. Två kvar som jag väljer mellan nu bara... Ole dole doff...

Imorgon är det måndag igen och dax för besök på öppna förskolan. Ska bli kul. Var några veckor sedan vi var där nu.
Vi hörs imorgon vänner. Ha det så gott i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback