Hemlig resa...

2009-04-09 22:14:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu sitter jag här vid datorn igen....faktiskt för första gången idag. Det var länge sen jag lyckades hålla mej borta från datorn så länge:) Va då nörd. Haha.

Vad jag har vart ute på idag ska jag berätta för er imorgon. Det blir skoj ska ni veta....så missa inte det. ;)
Just nu är jag så trött så ögonen ser i kors och sminket har gjort så ansiktet krackelerat i flera lager. Inte skönt alls.

Mira är fortfarande dålig och det är andra dygnet hon inte fått något i sig. Ansiktet börjar smalna av och jag tycker riktigt synd om min stackars lilla sessa. Feber har hon också fått tyvärr. Det enda possitiva är att hon iaf är ganska pigg när hon väl är vaken och hon kissar fortfarande. Om hon blir slöare imorgon och blöjorna är tomma då kommer jag att börja oroa mej på riktigt.

Nu ska jag gå o lägga mej brevid min lilla goding och lyssna på andetagen en stund.
Maken är i sthlm undre helgen så jag och Mira är ensamma kvar uppe i dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback