Hur ska det gå?

2009-04-16 08:08:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Dansen igår gick bra. Förrutom att jag var otroligt trött när jag kom hem och satt för mej själv i soffan och funderade hur jag egentligen ska få ihop det här i mitt huvud. Just nu snurrar alla steg som ett annat virrvarr i min lilla skalle.
Det blir att träna lite hemma idag innan träningen ikväll. Sätter jag det inte hemma idag så kommer jag inte att sätta det på lördag.

Idag ska jag gå på förmiddagspromenad och köpa ut klänningarna som vi inte fick med oss hem igår.
I eftermiddag ska jag och Mira bara ta det lugnt och bara dansa lite. Skönt med en dag som inte är helt fullproppad med aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi ja, grattis :) Kul att sessan drog dig! Fast hon ville nog mest äta upp lapparna ;)



Postar kuvertet i morgon! Ha en fin dag, kram Jenny

2009-04-16 @ 09:45:26
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback