Kräksjukan har anlänt.

2009-04-07 20:42:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Tre gånger har Mira kräkts ikväll. Så nu har den berömda kräksjukan slagit till igen. Just nu sitter hon med Morfar och ser på hockey. Att lägga sig med tom mage var ju ingen hit. Vi får väl se  hur länge vi får hålla henne uppe innan hon lägger sig självmant.
Nu sitter ju jag här med illamående så klart. Svårt att inte börja må illa när någon i ens närhet har magsjuka. Jag håller tummarna så hårt jag bara kan att vi andra inte smittas och att Mira slipper spy något mera.

Någon rolig natt lär ju inte det här bli.

Kommentarer
Postat av: elina

Tråkigt med kräksjuka! :( Förresten så har jag en tävling där du kan bli månadens blogg uppe just nu, vill du anmäla dej? Isåfall är det bara att lämna en kommentar i min blogg :D Kramar!

2009-04-07 @ 21:49:44
URL: http://elinaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback