Påsk bilder...

2009-04-13 12:04:43 Mira växer & utvecklas
» Kommentarer(1) «


Passar på att lägga in lite bilder innan jag ska börja packa inför resan hemåt.
Vi har bestämt oss nu för att försöka åka hem idag. Ska äta lunch här först innan vi åker....så det märks väl hur vi mår efter att vi fått lite mera i magen.



Mira o kompisen Molly. Miras nya favorit lek är att jaga Molly runt bordet och ta hennes leksaker för att sedan kasta dom till henne. Tur att Molly tycker att det rä lika kul som Mira tycker.



Katt o råtta lek. Båda tog en liten konstpaus för att titta in i kameran.



Vi tänkte göra nåt lite roligt igår mitt i all sjukdom. Tyvärr tyckte inte Mira att det var lika roligt att göra fot och finger avtryck som vi vuxna tyckte. Här sitter Moster Millie och målar fossingen.



"Mamma hjälp mej!"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå så kul med lite påskbilder och en sån jätte fin klänning mira har på sej !! Har du köpt den på lindex eller H&M ?=) Jag ska verkligen hålla tummarna att ni kommer hem utan någon hemsk kräkolycka i bilen ! Jag såg att du hade skrivit på msn men nu äter ni väl el packar så vi får höras när ni kommer hem ! Kramar i Massor !! =)

2009-04-13 @ 13:09:34
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback