Påsk helg...

2009-04-12 09:50:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vi hade en mysig dag igår med mycket god mat. Lax med räkor och skagenröra...visst låter det mumsigt:) Tråkigt bara att ingen av oss mådde hundra och de planer vi hade på att träffa släkten fick vi ge upp.
Idag kommer nog att bli en liknande dag det med. Just nu ligger både mamma och maken och mår pyton. Jag själv försöker intala mej själv att jag är frisk trots att kroppen värker och all ork har rymt sin kos. Nu ska jag ta en promenad runt huset med en mycket trött liten tjej. Vi får väl se om jag stupar efter vägen.


 




En lite friskare Mira...




Syrran var den ende som såg fräsch ut i går, med tanke på att resten av oss mår pyton för tillfället. Så nu får hon vara den som representerar familjen på bild:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gomorgon o tack :) Kul att du också har rosa vagn, vad har du för sort? Va mumsigt och mysigt ni ser ut att ha haft det i går:) Hoppas ni får en lika fin dag i dag. Kram Jenny

2009-04-12 @ 11:06:28
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback