Sjuk mitt i allt?

2009-04-02 15:37:32 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag tror jag börjar bli sjuk. Känner mej helt plötsligt jätte hängig. Ont i hela kroppen och näsan täpptes helt plötsligt igen. Trist att bli sjuk lagom tills vi ska resa bort.

Har jag berättat för er att vi åker upp till Dalarna och till mina föräldrar i helgen? Vi stannar över hela påsk helgen. (Så alltså en o en halv vecka) Ska bli så kul att komma upp och träffa familjen  och vännerna. Det är tråkigt att det inte är oftare man kan åka upp. 40 mil är ju ändå en bit och med dagens bensin pris så kostar det ju en del också.

Hur som helst är det väldigt tråkigt om jag går och blir sjuk nu. Får nog sätta mej och äta en chokladbit få se om energin kommer tillbaka. Ikväll ska jag på ett 2 timmar långt dansträningspass så jag hoppas innerligt att jag hinner få lite ork tillbaka tills dess.



Vår grymma dansgrupp "Born t be"
Inte långt kvar tills vi ska uppträda. *nervöst*

Kommentarer
Postat av: Linda

Då ses vi nog vid påsk!! :)



Hoppas du klarar dig och håller dig frisk.

Kram från oss

2009-04-02 @ 16:42:35
URL: http://tildesmamma.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Krya på dig!!!

Vart ska ni uppträda, kan alla se det?

2009-04-02 @ 18:15:03
Postat av: malle

Nej, du får ju inte bli sjuk nu!! stackare... hoppas du kryar på dig snart. kram malle

2009-04-02 @ 21:58:31
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback