Snodde pengar på IKEA!

2009-04-21 09:12:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Mamma ringde just och berättade att hon läst på expressen.se att kunder blivit bestulna på pengar på IKEA igår. Jag var och handlade på IKEA i söndags. Snacka om läskigt.
Tycker så synd om alla stackare som handlat på kortet i godan ro och sen kommer  hem och ser att det dragits mer pengar än vad det ska. Jag kunde ha vart en av dom.

Idag är både jag och Maken hemma. Vi ska passa på att gör alite nytta och få av vinterdäcken av bilen. Senare i eftermiddag ska jag gå och träna och ikväll blir det träff med dansgruppen. Vi har lite happenings i helgen och ska planera lite till det. Känns som en bra dag. Alltid trevligt att ha Maken hemma för en gångs skull.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi har oxå bytt däck idag :) Det känns i ryggen.

Ha en fin dag :D

2009-04-21 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback