Det här är väl jag i ett nötskal...

2009-04-19 21:53:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Fick en utmaning av Sofia tidigare i veckan. Jag är lite seg på att svara... men till sist blev mitt inlägg klart.

STEG 1
Namn: Therese
Bor: Jönköping
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: Ljusblont
Skostorlek: 39
Civilstatus: Gift
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Tygskor
Dina svagheter: Dåligt tålamod
Rädsla: Att något ska hända min familj

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Måste jag gå upp redan!!!?!
När somnar du: Mellan 22-23

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: Minns inte hur de smakade. Åhh...nu blev jag ju sugen.
Choklad eller vanilj: Före Mira: vanilj. Efter Mira: choklad.

STEG 5
Svär du?:Aldrig
Sjunger du?:Massor
Duschar du varje dag? Nä
Röker du?:Nope, aldrig gjort.
Gillar du skolan?: Helt ok. Gymnasiet var skoj.
Tror du på dig själv?: Ja
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol ? Nej
Rökt? Nä
Shoppat?: Ja (Lite för mycket tyvärr)
Ätit en hel ask müsli?: Hahha. Nä.
Ätit sushi?: Nä fy o usch
Stått på scen? Ja, igår.
Skejtat: Nej
Bakat?: Ja, igår
Stulit något?: Nä du
Ljugit? Nä...det hoppas jag att jag inte gjort
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Massor

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: nej
Varit full?: Nope
Blivit kallad hora?: Nä
Blivit nerslagen?:Nej
Busringt någon?: Ja det har jag
Gjort något som du ångrade?: Ja tyvärr.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?:Tror inte det
Kastat en sten på nån ruta?: nä det tror jag inte.

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Jag gillar Benjamin, Engla och Tindra. Men maken har bestämt att nästa barn ska heta Majken. Om vi nu får nåt mer barn:)
Hur vill du dö? Hemska tanke. Ingen aning.
Vad vill du bli när du blir gammal? Jag vill bli nöjd med livet och det jag åstadkommit

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Många
Antal CD-skivor du äger? Många
Antal piercings?: Inga eller räknas hål i öronen?:)
Antal tatueringar?: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Hmm...Några. Kanske 5 ggr???

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Sola, bada, leka, resa, jobba och mysa med familjen
Vad ska du göra i vinter? Längta till sommaren
När tor du studenten? 2003 tror jag det var
Vad gör du efter gymnasiet? Jobbar
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba ? Ja
Vad händer till helgen? Låååångt dit
Vad vill du helst göra just nu? Sova

STEG 11
Vill du ha pojkvän? har redan.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Utstrålningen
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Inte så många singel kompisar kvar. Men jag tippar på Maria.
Vem är den perversaste person du känner? Jadu...ingen aning
Hur många gånger har du varit utomlands? Fem
Vilket land är bäst? Jag har en dröm om att USA är bäst.

Någon som fortfarande läser??? Eller har ni hoppat av redan på steg4? :)
Tack Sofia för att du håller mej sysselsatt iaf.

Kommentarer
Postat av: Veronica

oh tack så mycket vad roligt att höra :) din blogg är väldigt fin den med :)

2009-04-19 @ 22:59:27
URL: http://veronicajarl.blogspot.com
Postat av: jenny P

Hihi,sicken rolig utmaning då !=) jag läste alla punkter kan jag förtälja=) Kram och godnatt !

2009-04-19 @ 23:49:33
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: jenny P

Hihi,sicken rolig utmaning då !=) jag läste alla punkter kan jag förtälja=) Kram och godnatt !

2009-04-19 @ 23:52:48
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: sofia

hej! hehe kul att ja kan göra nått ;)



hehe roligt att vi gillar samma namn (benjamin) får vi en pojk till blir de det=) o blir det en flicka blir det en esther =)



du va säkert jätte duktig i lördags!



kram

2009-04-20 @ 06:22:59
URL: http://www.sofiasnackar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback