Efter en sen kväll på bröllop...

2009-08-16 08:55:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Såhär får man se ut efter en kväll på bröllop eller hur!?

Även Mira verkar lite halvtrött. Här sitter mina älsklingar och kollar på bollibompa. Verkar vara ganska spännande.



Mira hade som jag nämnt tidigare barnvakt hela dagen och kvällen igår. Det hade gått hur bra som helst och hon somnade utan problem prick klockan åtta. Konstigt va duktiga och snälla barn kan bli ibland när föräldrarna inte är med. Inte för att att Mira brukar vara dum och jätte jobbig... men de senaste kvällarna har det varit lite svårt att få henne i säng. Jag var beredd på att få åka hem igår lagom tills hon skulle lägga sig.... men jag fick ett trevligt sms från barnvakterna att "nu sover hon och vi ser på film,kom hem när ni vill".
Tack kära Frida och David för att ni ställde upp och tog hand om vår Sessa! 
Skönt att veta att hon klarar av att ha barnvakt, nu kan vi känna oss riktigt trygga och lugna nästa gången vi lämnar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback