En järnklubba tack!

2009-08-04 17:55:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


"Hejdå" sa dom en efter en och så vips så var jag ensam här i huset. Nu har jag ungefär en timme att slå hål på och jag har inga idéer alls på vad jag vill/kan göra.
Myggen håller på att käka upp mej och jag har stor lust att rymma långt långt från alla surrande flygdjur. Jag hatar verkligen mygg! Det jobbiga är att de verkar älska mej.
Efter två veckor av smörjande med MyggA dygnetrunt läser jag på förpacknignen och ser att man som gravid bör vara mycket sparsam med att använda just MyggA. Så nu sitter jag här med smått ångest och undrar om jag skadat Mini i magen på något sätt. Hemskt att man använder preparat som tar sig in i huden och kan skada kroppen. Allt för att den lilla myggan inte ska komma åt en.

Jag är oerhört trött och sliten nu för tiden. Det krävs inte många steg förrän jag blir flåsig som en hund och måste sätta mej och vila en stund. Jag börjar fundera på om mitt låga blodvärde börjar göra sig påmint. Förra graviditeten hade jag jätte lågt ungefär vid halvtid och fick käka 2 järntabletter om dan. Hoppas innerligt att jag slipper det denna gången.
Jag är inte bara trött utan också yr och har tryckande huvudvärk till o från. Tur att jag ska till barnmorskan om 2 veckor så att jag kan kolla upp det då.


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch va jobbigt.. Hoppas det bara är något tillfälligt. Äta så många järntabletter är inte kul, jag vet!

Kram

2009-08-04 @ 20:00:56
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback