Godmorgon!

2009-08-01 08:46:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vaknar upp till en solig dag och bestämmer mej för att den här dagen ska bli en bra dag.
Vara ute massor och kanske läsa lite ur boken. Nu läser jag den tredje och sista delen i millenium serien.
Spännande spännande!



Just nu hör jag i bakgrunden hur min bustjej just fått hoppa ner i diskhon. Hon älskar verkligen att bada min lilla tjej. Kommer nog inte att bli lika glada toner när hon måste stiga upp från badet igen.

Kanske, kanske kan vi blåsa upp poolen idag och låta henne bada ute också. Hoppas det blir så varmt.
Nu ska jag gå och klä på tösen sen ska jag ta tag i mej själv också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman :) Hur är det o hur mår du?



Har du fått inbjuda till kickoffen nu? Jag fick min i går! Hoppas hoppas att du kan komma så att vi får ses :)



Många kramar Jenny

2009-08-01 @ 11:01:24
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback