Idag åker vi!

2009-08-21 08:27:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är det dax för resan. Nu går det inte att smita från packningen längre. Ändå är det precis det jag gör när jag sätter mej här det första jag gör på morgonen.

Mira går omkring här och plockar i alla sina saker. Just nu har hon hittat solglasögonen som hon plockar av på, av, på. Hon är så stolt över sina glasögon. Igår ville hon prova mina också, lite svårt att motivera varför hon inte skullekunna få det.
Det är så roligt att se att hon kan ha sådana här stunder då hon gå omkring för sig själv och leker. Sådana gånger gör jag allt för att inte störa.

På schemat idag står alltså packningen överst. Sen måste jag städa och plocka lite också.
Allt detta ska vara klart innan lunch helst så att vi kan åka på ultraljudet klockan 14 utan att stressa innan. Ska bli så spännande med ultraljud! Jag hinner kanske inte uppdatera förrän ikväll när vi kommit fram till uppsala. Men en uppdatering ska ni få nångång iaf:)

Nu ska jag fixa iordning oss så att jag kan börja packa ner neccesär o allt sedan.
Trevlig helg önskar jag er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback